K12345 İlk haftalarimdi sağlık ocağı rutin kan tahlili yapti ve tsh 6 civarı çıktı.Çok şaşırmıştım çünkü 2-3 hafta önce gittiğim hastanede normal çıkmıştı.Dr uma bildirdim hemen.Dahiliye öncesi gel testi burda tekrarlayalim saglik ocağı sonucunda bazen yanlışlık oluyor dedi.Testi ertesi gün tekrarladık 2 küsur ya da 3 çıktı.dr um dahiliyeye gerek yok dedi.Sonraki zamanda da tekrarladik normal değerlerde çıktı.Diyecegim o ki sağlık ocağı özellikle tsh değeri bana güvenilir gelmiyor bu yaşadığımdan dolayı.Testi tekrarlayin baska bir yerde.