Çokkkk teşekkür ederim herkese ben biraz daha düşünüp karar vereceğim inşallah , dediğim gibi normal için bir sorunum yok. Normal de olabilir ama bebeğin gelişimi önden gidiyor , doktor dedi ki böyle giderse normal yapmayız dedi , bana sezeryanları söyledi. Bende o yüzden merak edip soruyorum. inşallah hayırlısı olsun hakkımızda her zaman dualarınıza beni de alın lütfen 🤍🤲🏼🤲🏼