Selam kızlar bebişim 2 gun muhtesem hareketli oluyor dılarsn belli oluyor ama 2 gun bira daha yavas hareketler tek tuk atmalar normal mi bide ben suan korona oldum gerci 13. Gunum karantina bitti aslında tat koku geldi ama eşimden dolayı karantina bitmedi sizde nasıl normal mi kac haftadan sonra takip etmeli