26 + 1 haftalığım bugün şeker yüklemesi yaptırdım doktorum biraz yüksek olduğunu söyleyerek 1 haftalık diyet ve şeker takibi verdi. Bir hafta sonunda kontrol için tekrar gideceğim düzelirse aynı diyete devam düzelmezse insülin olacak dedi başına gelen yada böyle bir olayla karşılaşan oldu mu ?