Çok sevdiğim eski bi öğretmenimin ismi o yüzden bende güzel çağrışım yapıyor. Biraz eski bi isim ama ben yeni nesil isimleri pek sevmiyorum zaten. Telaffuzu biraz zor ama koyarsanız muhtemelen genç kizliginda arkadaşları ismini kısaltır. Mübo gibi:) o da tatlı bence