Kuzeyufuk oglum 2 buçuk yaşında sadece ama sadece sırt üstü yatıyor ve hâlâ🤷♀️ başka ne yaptıysam rahat edemedim doğdu yüzüstü yatıyor büyüdü hâlâ yüz üstü yatıyor canim hamf olsun bir sknti olmadi.
He sadece gündüzleri falan mesela oynarken yatarken falan sırt üstü yatır. Kafa yapısı nazik olduğu için biraz arkaya doğru uzun oluyor hep yüzüstü yatarsa o kdr ben gündüzleri falan yada disarj çıkınca hep sırt üstü bırakıyordum arabada o yüzden farklı bir durum yaşamadık çok şükür 😊 hatta doktora dediğimde daha iyi demişti ama bilemem tabi
Benim oğlumun reflusu vardi . Kusunca sırt üstü olursa yutma ihtimali var ama yan yatar yada yjz üstü yatarsa kusacagini direk çıkarır demişti 😊