Arkadaşlar, iki gündür kasiklarima hafif sancı girip çıkıyor belimdede ağrı vardı hafif ama şükür kanama lekelenme yoktu. Bugun ayakta biraz fazla kaldım sanırım hafif kahverengi akintim olmuş, ama sonrasında kesildi. Benim gibi bu haftalarda yaşayan var mı acaba .???