ikikuzuannesi_18-21_ Mrvyyl bende şu an 12 haftalık hamileyim ve korona oldum bugün 7. günüm karantina da ilk 5 gün biraz zor geçti ateş ağrı ve şiddetli burun akıntısı 6. günden sonra rahatladım hamile olunca ilaç vermiyorlar bol sıvı tüketin eşim sağolsun portakal bulmuş hergün sıkıyor. Beslenmenize dikkat edin kendiniz çok yormadan sıkmadan besleyici gıdalar yemeye çalışın. Bol meyve tüketin vücudunuza vitamin girsin.
Mrvyyl Bende de suan sadece burun tikanikligi var bakalim insallqh boyle atlatiriz cok gecmis olsun sizede 🙏