Gzmkk bende vip Ahmet marka değil o moptan kullaniyorum çok memnunum tertemiz yapıyor son aydayim malum eğilip kalkmak yok en güzeli o mop 👌he güzelmiş kullanislimi dersen, o senin kullanımına bağlı. Benimki markalı değil bi temizlikciden 80 tlye almistim mesela Bayadır kullanıyorum. Ama bi arkadaşım vip ahmetten aldı 2 kere sapını bir kere kovasini degistirdi🤷♀️ kullanıma bağlı memnun kalıp kalmaman ☺