marbling10 Arkadaşlar merhaba, plasenta dekolman yaşayıp ikinci bebeğini sağlıkla doğuranlar süreçlerini anlatbilir mi? Gebelik nasıl geçti, ne tür kontroller yapıldı ne tür ilaçlar kullanıldı? Doğum planlaması nasıl oldu?
Belmazeki01 marbling10 marbling10 bende aynı şekilde defolmak oldum bebeğimi kaybettim ardına kızım oldu 30 hafta suyu azdı gelişim geriliği vardı şuna 4 yaşında 3 gebeliğim bunda daha önce defolmak oldu diye doktorum kan sulandırıcı coaspirin kullandık 34 haftaya kadar şimdi kan sulandırıcı iğne kullanıyorum doktor 10 gün sonra gel demişti Doğumu konuşmak için yarın gideceğim allah izin verirse galiba erken alacak sıkıntı olmasın diye
Nehmir marbling10 şuan yatışım yapıldı yarın doğumum var allaha şükür. İlk gebeliğim son haftalarda dekolman ile sonlandı. Araştırma amaçlı genetik testlerim vs yapıldı hamile kalır kalmaz iğneye başlandı. Ne yazıkki süreç psikolojik ve fiziksel olarak oldukça yıpratıcı oldu. Her gün allahım bugünde bişey olmadı cok şükür diyerek uyudum. Kendime dekolman konusunda bilgili bi doktor buldum ki her doktor bu konuda pek bilgiye tecrübeye sahip değil. Yaşadığım şehirde bi üni. Hastanesinde takibim yapıldı .Kontrollerim diğer gebelere göre daha sık oldu. Ağır iş yapmam uzanmam gerinmem stres olmam üzülmem yasaktı. Bende ilk yaşadığımda sizin gibi bana umut olacak hikayeleri cok aradım. allahın izniyle ben yolumu tamamladım sayılır darısı sizlere olsun. Umarım rabbim aynı sıkıntıları bi daha yaşatmaz
ozgeekzy marbling10 preeklampsiye bağlı dekolman yaşadım ilk gebeligimde 25+1 de. Çok erkendi, kaybettik bebeğimizi. Sonrasında bazı testler yapıldı ve bu defa gebeligimin başından beri iğne ve aspirin kullanıyorum. 33+1 iz şu an. Doktor 37 civarı demişti en son ama tabi her kontrolde değişebilecek bir şey bu benim durumumda. Bebeğin gidişatına göre kesinlesecek. Umarım dayanabiliriz. Yoksa her an korkuyla böyle daha nasıl dayanabilirim bilmiyorum 🤦🏼♀️
Tuysl Ben geçen sene 37+1 de dekolmen oldum ve oğlumu kaybettim 14 mayis 2020deydi simdi tekrar hamileyim 21 haftalığım hersey normal problem görünmüyor ama 28. Haftadan sonra sıkı takibe gireceğim doktorum her gebelikte olacak diye birsey yok dedi insallah tekrar yasamam ve yasamayan annelerimiz de vardir. Umut olur bize.
marbling10 Tuysl Başınız sağolsun 😔 şu an kan sulandırıcı türü bir ilaç kullanıyor musunuz? Takipleriniz ne sıklıkla oluyor? Doğumla ilgili bir bilgi verdi mi doktorunuz?
marbling10 Nehmir maşallah ne kadar güzel 🙏 yarın bize haber verirseniz çok sevinirim. Bir şey sormak istiyorum çoğu sorumu cevaplamışsınız zaten. Doğum planlaması nasol yapıldı? Bir önceki dekolman haftasına geldiniz mi yoksa daha öncesinde misiniz?
Nehmir marbling10 daha öncesindeyim ancak şöyle ki. Riskli gebe olduğumuz için 36 olur olmaz doğum adayı olarak görülüyoruz ilk hedef 36 diyo doktorlar. Yani kayıp yaşadığım haftayı çoktan geçmiş bile olsaydım yine 36 37 civarı doğumum olacaktı. Ben tam 37+2 de doğum yapıyorum yarın. Tabi size ilk fırsatta haber veririm
marbling10 Nehmir benim dekolman 37+4 te olmuştu, doktorum 36 da almamız gerekir demişti o zaman ama şimdi henüz tekrar konuşmadık. 6. Haftadayım yarın inşallah keseyi göreceğim ama ona da korkuyorum çünkü ikinci gebeliğimde kese oluştu bebek oluşamadı kanamam oldu 10. Haftada kürtaj oldum😔 şu an her daim umutsuzum ama Rabbim en iyisini bilir korumak isterse yaşayacaktır deyip teslim oluyorum. Her kötü ihtimale de hazırım bir yandan.
Nehmir marbling10 asla umutsuz olmayın lütfen sizin için stres üzüntü de uzak kalınması gerekenler arasında. Allahım bi daha yaşatmasın bu kez tamamına erdirsin inşallah🙏🙏 size diyemem ki korkularınız geçecek. Yarın doğumum olmasına rağmen halâ korkusu içimde ancak metanetimizi korumamız gerekiyor sağlıkla kucağımıza alabilmemiz için. Sizi de burara iyi haberlerini okumayı dilerim zamanı geldiğinde
marbling10 Belmazeki01 😔 sonlara kadar yaklaşıp böyle bir şey yaşamak çok üzücü gerçekten. Ve her an büyük bir korku oluyor insanda. Önceden bilebildiğimiz bir şey değil maalesef o yüzden olacak olana engel de olamıyoruz. Ama Rabbim yaşatmak isterse ne olursa olsun yaşayacaklar buna da inancımız tam🙏 inşallah her şey hep güzel olur
Belmazeki01 marbling10 aynen öyle canım rabbim kızımı bana bağışladı şimdi de bu bebeğimi bağışlar inşallah kızım 1.300 gr su erken doğdu herkes ölür dedi ama rabbim yaşattı o yüzden en güzelini allah bilir
marbling10 Nehmir umutsuz değilim ama umutlu da değilim bence en iyi sizler anlarsınız bu hissi tarif edemiyorum. Güzel dilekleriniz dualarınız için çok teşekkür ederim. İnşallah önce yarın sizin gÜzel haberinizi alırız sonra sırayla gelir hepsi inşallah 🙏
marbling10 ozgeekzy 😔 geçmiş olsun başınız sağolsun. Gerçekten dayanılması zor bir süreç ama vardır inşallah mükafatı. Şimdi ne sıklıkla gidiyorsunuz kontrole?
marbling10 ozgeekzy çok güzel olmuş, benim ilk kontrolüm yarın olacak inşallah bir sorunla karşılaşmam ve sonuna kadar güzel ilerler, en sonunda da sağlıkla kavuşuruz inşallah