Merhaba,
Geçen hafta 6+1 iken vajinal ultrasonda bebeğin kalp atışlarını duyduk. Doktor herşeyin normal olduğunu söyledi. Bugün tekrar vajinal ultrasona girdim kalp atışı yoktu. Kesenin düzensiz olduğunu söyledi. Ya da ben öyle hatırlıyorum allak bullak olduğum için. Almamız gerekiyor fakat bir doktor daha görsün dedi. Yarın sabah tekrar ultrason için gidicem. Tekrar aynı şeyleri duyarsam diye 4 boyutlu ultrason çekilmeden bebeği aldırmayı düşünmüyorum. Şu an Ata Sağlık’a gidiyorum. Önerebileceğiniz bir doktor/hastane var mı? Aklımda medical park’a gitmek var tekrar kötü sonuç alırsam.