Kızlar yumurtlamam ayın 7 siydi ve o günleri değerlendirdik. Regl tarihim de 23 Mayıs. Erken olduğunu biliyorum ama dayanamadım bugün kan verdim. Sonuç negatif. Böyle regle bi hafta varken kanda negatif görüp, günü geçince hamile olduğunu öğrenen var mı?