Mervuras26 Kızlar yarın sabah hastaneye yatışım var .40. +1 deyiz . Suni sancı ile doğum deneyeceğiz ☺️ Kimin kime duası kabul olur bilinmez derler ☺️ Benim için dua edebilirseniz çok sevinirim 🙏 inşallah yarın pozitif doğum hikayemi bende yazacağım 🙋♀️
Aycha Mervuras26 Allah size ve tüm bebek bekleyen hanımlara; kolay bir doğum, sağlıklı, huyu, bahtı güzel evlat nasip etsin.