Prenses21 benm göğüslerim küçüktü XS ve 75A giyiyordum hamilelikle birlikte büyüdüler bnde çok tereddüt ettim emzirme sütyeni ve sporcu sütyeni alırken ama ben yine kendi bedenimi aldım olmazsa değiştiririm diye ve bedenleri tam oldu sıkıntı yaşamadım alacağın siteden beden tablosuna göre kendine uygun olanı belirleyebilirsin 😇