Selinbati Merhaba kızlar 17 haftalık hamileyim ve sabahtan beri çok şiddetli Bi ağrı var sağ kasiğimda bazen belimin sağ tarafına vuruyor fazla ayakta duramıyorum sizde de oluyor mu acaba
Aysuoguz Selinbati Geçen gün oldu yürüyemiyordum ağrıdan.Acile gittim tahlil yaptılar enfeksiyon çıkmadı ozaman gaz sıkışmasıdır dedi Dr.Serum ve Parol verdi.Birde Kalsiyum hap yazdı.Ertesi gün geçti
freuze Selinbati Geçmiş olsun 🌸Aynısı benimde sol tarafımda var. Belimden başlıyor kasığıma kalçama vuruyor. Uzun süre ayakta kalınca oluyor bende. Yatıp dinlenince geçiyor.
Selinbati Aysuoguz yaa hakkarideyim ben buranın doktorlari pek ilgilenmiyorlar Bende ondan gitmek istemiyorum haftaya vana gidicem doktora kontrol için ama işte bisey olursa korkusu var içimde
Selinbati freuze teşekkür ederim sanada geçmiş olsun 😊 benimde bu gün başladı bir türlü geçmiyor yerimden kalkmadım resmen habire yattım bu gün ama geçmedi daha