Tgba94 Kızlar şuan 8 haftalık hamileyim. 2-3 hafta önce hamile olduğumu bilmeden bio keratin yaptım. Bir zararı olmuş mudur? Başına gelen var mı?
EmelAkman Tgba94 bende zararlı olduğunu bikmeden 4 aylıkken yaptırdım şükür bişeyimiz yok sorun yaşamadık ama yapmasan daha iyi
Tgba94 EmelAkman Teşekkür ederim. Umarım bende bir sorun yaşamam. Hamile olduğumu bilmediğim için yaptırdım zaten yoksa yaptırmam.