Hanımlar selamunaleykum bebeğim 2 hafta onden gidiyor boyu uzun ve kafası büyükmüş sezeryan dediler 3 ayri hastane ve doktora gittim hepside aynı şeyleri söyledi gittiğim hastanenin birisi özel diger ikisi devlet pendik devlet hastanesi olan pandemiden dolayi doğum kabul etmiyor diğer tuzla devlet hastanesini olanda ki doktor bende kiloluyum bebegimde kilolu ve kafası büyük diye yoğun bakımı girebelecegimizi söyledi bugun ve bu durumda bu hastane sizin icin uyumlu degil eğitim arastirmaya gidin takipli olun dedi en yakin kartal lütfü kirdar var araştırma olarak bu hastaneyede yaklasik 5 aydır randevu bulamıyorum diğer özel hastanede hem ucreti odemem zor hem yoğun bakim yok yani ben napicam bilmiyorum doğumada özelde ki doktorun dedigine gore 20 gün falan kaldi devlette acilden giriş oluyormus ama takipli olup polikliniktende girisimin olmasi lazimis hastanede doğum olmasi icin ay napicam bilemiyorum hanımlar bir akıl fikir bir mantıklı yorum istiyorum Allah rızası için biraz uzun oldu ama okursunuz inşallah