şöyle söyliyeyim benim 11.hafta civarında kanamam oldu ilk defa. o zaman test yapıldı negatif çıktı ve iğne vuruldum. 3 hafta sonra yeniden kanamam oldu. hastaneye gittim acildeki dr gerek yok zaten 3 hafta önce olmuş pozitif çıkar dedi. ben de araştırma hastanesine gittim. orda da aynı şeyi söylediler fakat yeniden test ya pıldı. o zaman pozitif çıktı iğne etkisindendir dediler. kendi dr umda iğne etkisidir 8 hafta iğnenin etkisi devam ediyor dedi. sonrasında da 28.haftada kanama olsun olmasın kan uyuşmazlığı olan kişilere yeniden test yapılıyor sonuca göre iğneye yapılıyor yaa da yapılıyormuş. yeniden test oldu bu sefer negatif olduğu için iğne yapıldı. benim deneyimim bu şekilde oldu.