Seymakrkt ankarada değilim ama sana tavsiyem, doktorların her dediğine inanma, çünkü hiç bir dr risk almıyor hamilelikte, sıfır risk, o yüzden sana hep en kötü ihtimali söyleyecekler. Bir bakıma haklılar ama insanın umudunu yıkıyorlar. Bebek anne karnında Allah diyor rahimlerde olanı biz biliriz. Her bebek farklı gelişiyor. Siz sadece dua edip , kendinize dikkat edin..