esra556141 orası kesin zaten parayı veren düdüğü çalar 😃 şöyle söyleyeyim özele gittiğimde bana b12 ve mağnezyum verdi ve devlette ki testlere bakarak verdi bunu ve benim sürekli b12 im eksiktir ne zaman değer yaptrsam hamileliğimden önce de böyle çıkardı ve ben magnezyumdan önce yürürken dizimden tutuldum ayakta namaz kılamaz hale ve yürüyemez hale gelmiştim ve şüphelendim magnezyum eksikliğinden ve Fatma hanıma söylediğimde vitaminsiz mi kaldım diye bana bu devirde vitaminsiz kalınmaz herşeyi yiyoruz manasında bir şey söyledi evet herşeye ulaşıyoruz ama hiçbir şey sağlıklı değil dışarıdan takviyeler alıyoruz bu sebeple neyse sonra bana özelde ki doktor ben bir şey demeden devlette ki yapılan tahlil değerlerime göre magnezyum yazdı ve ben 6 aylıkken zorlandığım namazlarımı şuan 8 aylığım daha rahat kılıyorum yürümelerim de gayet iyi çok şükür . Ondan sonra biraz fikrim değişti doktora karşı ilk başta bana da sıcak ve kibar geldiği için tercih etmiştim