Lina2020_nil Arkadaslar 6+4 haftalık olduk ama bugün kalp atışını duymadı haftaya gel dedi sizler kaçıncı haftada duydunuz ? Normal mi
ozgei Lina2020_nil bebiş göründü mü? Ben 6+5te duydum ama bebiş 6+0 ile uyumlu çıkmıştı gününü sonradan yakaladı sizin de belki öyle olmuştur
Lina2020_nil ozgei kese falan oluşmuş gecen hafta kese boştu şimdi içi dolmusta ama kalp atısı için haftaya gel sonrada kanları isteyelim dedi hani dr un panik olduğu falan yoktu ama ne bileyim insan acaba diyor .
Minicikkiz Lina2020_nil Bizde 7 Ci haftada duyduk. Geç döllenme olabilir. İnşallah bidaha ki gittiğinde sende duyarsın. Bende senin gibi korkmuştum. Ama duyduk sende duyucaksin 🤲🏻🌸