Battaniyeli Kızlar bu ay tüp bebek heyet raporum çıkacak.Zeynep Kamile gideceğim.raporla oraya gidip tüp bebek yaptıran var mı.kaç ay bekleniyor,hemen gittiğiniz ay işlemler başlıyor mu.Aydınlatırsanız çok sevinirim 🙏🏽