Bende anlatayım 🌸 Aylar önce İzmir depremi olmuştu keşke olmasaydı tabi Allah daha beterlerinden korusun bizleri. Yapılan iyilik söylenmez ama o depremde yardım kolisinde ufak tefekte olsa bir kaç parça eşya göndermiştik. Eşimden bebek bezi de alıp gelmesini istemiştim. Allah var o bezi isterken bir gün markette o reyona girip kendi bebeğimize bez almak bize de nasip olsun duası içimden geçti. Çünkü bunu konuşmadan 1 gün önce hastalanmıştım. Tam 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Umarım ihtiyaç sahibi birisine ulaşmıştır. Belki de ulaşmadı bilmiyorum. İsim ararken bir çok isim baktık anlamı güzel olsun hayatına yansısın istedim eşimle ikimizde Ebrar ismine içimiz ısındı. Kuran-ı Kerim’de de geçiyor. Geçtiği ayet kelime anlamı olarak iyilik sahibi, hayır sahibi kimseler olarak geçiyor. Ben o küçücük bir iyiliğin karşılığında Rabbimin bana hediyesi olduğuna inanıyorum ve bu isme karar verdik. İsmi gibi iyilerden olsun, hayatı boyunca hep iyilik düşünsün 🌸