Herkese merhaba. 7+5 günlük gebeyim. Bugün doktor kontrolünde bebeğimin boyutunun 8+2 ile uyumlu olduğunu ve rahmimin normalden daha büyük olduğunu söyledi. Sanırım rahim büyüklüğü 10 hafta ile uyumluymuş. Benzer bir durum yaşayan varmı? Bu kötü bi durum mu ?