Eylulgunes4444 soruyu tam okumayıp yazanlar var farkındayım ama siz cok kafaya takmayın. Açıkçası bende adet gördüm sonra normal hayatıma döndüm ve 1 ay sonra adet görmedim. Tamamen kendinizi takip edin eğer ağrılarınız devam ederse sizde sağlık ocağına gidip bir test yaptırın derim. Hiç yoktan ağrınızın sebebini öğrenirsiniz hem beta testide yapmış olur. Genelde doktorlar yine adetinizi bekleyeceklerdir ama siz ağrılarınız devam ederse beklemeyin. Dediğim gibi yinede dikkat edin. Ben gebe değilim sanıp kendime yüklenmiştim kum var diye ama cok şükür bir sıkıntı olmadı. O yüzden her ihtimali göz önünde bulundurun.