Merhabalar şuan 20 haftalık gebeyim. Gebeliğimi akılalmaz bir kaşıntı ile öğrendim acillere gide gele :( alerjik bir bünyem var çok araştırma yaptım en sonunda öğrendim ki bazı gebeliklerde hastalıklar dinerken bazılarında çoğalma oluyormuş ve ben çok eksilerde başladım. Folikasit bile kullanamadım neyse ki planlı Bi gebelik istediğim için öncesinde 1 ay kullanmıştım ama sonrasında bir ton yasaklar başladı. Bebeğe yararlı olan besin ne var ise hiçbirini tüketemedim ve hala devam ediyor. 5 ay olacak ağzıma domates yumurta çerezler balık ıspanak süt ürünleri süremedim. Takviye vitmin vb ilaçlar da alamadım yasak çünkü. Tek kullandığım ürtiker için hap. Ben bir yandan besin alamıyorum bebek bir yandan depolarımı boşaltıyor. Yavaş yavaş tükeniyorum. Kaşınmaktan çığlıklar atarak ağladım bileklerim el kemiklerim şişti duşta kendimi tarakla kaşıdım sürekli kanama morarma oldu vücudumda ilk 2 ay. Çok şükür sonrasında azaldı ama tamamen bitmedi. Benim gibi böyle olan uzun süren var mı bilmiyorum ama çok dua ettim Allahım bu hastalığı yok et diye ama duyuyorum yaşayan varmış ama 1 buçuk ay genelde en fazla. Benim büyük ihtimal kronikleşti ☹️ sabırla birgün biter diye bekliyorum ne hamileliğimi güzel bir şekilde öğrenebildim ne de ilk zamanlar kendi derdimden bebeğim var diyebildim ne de bebeğim için gerekli ne varsa vücuduma takviye edebildim. Çok zor 😔