Dim07 acı yiyeliyor olman çok iyiymiş. Ben o dönemde baharat, acı, tatlı ve salça çok dokunuyordu. Ne yesem ağzımın tadı zehir gibi acı oluyordu. Bu nedenle acıdan salça ve baharat tan uzak durdum yemek yiyemedim tiksindim. Şu an yeni iştahım açıldı yiyebiliyorum.