9+5 şuan iki ayda hiç bişey anlamadım sadece aşırı kasık agrılarım vardı regl agrısı gibi o kadar ama ıkı haftaya yakındır nerdeyse hiç bişey yiyip içemiyorum midem bulanıyor sadece ve midemde sureklı bi ağrı var çok uykum geliyo oturduğum yerde uyuyorum kokuları çok severdim evdeki yumuşatıcı oda kokusu ne varsa attım şampuan kokusuna bile tahammülüm yok 😂😔