arzubldk honeyland bebekler küçük olduğu için pek önermiyor doktorlar bende 19 haftalığım 1 kere duydum sağlıklı demesi bana yetiyor 🥰 sesten rahatsız oluyor bebekler dedi bende uzatmadım
Sedacakir 61_nur aslında duymak değil gösterdi kalp atışını, cihazdan giden dalgadan rahatsız olmasın diye çok dikkat ediyordu doktorum
Cemtur honeyland Kalp atışı dinletiyor ama bazı doktorlar çın görüşü farklı olabiliyor. Duyduğuma göre kalp sesinin duyulması iyi değil falan deniliyor ama ben dinlemedim onları doktorum da her gittiğimde dinletiyor. İlk dinlediğimizde çok hızlı atıyordu doktor zamanla düşeceğini söyledi.
honeyland Cemtur gittiğimde bende duymak istediğimi dile getireceğim ya çok üzüldüm şuan acaba devlet hastanesine gittiğim içinde dinletmiyorlar olabilir mi
Oznurakts 61_nur Tamam şekerim canını sıkma sende içini ferah tut güzelce beslen bidahaki kontrolde inşallah duyarız 🌺🙂
Tupanne Ben 7. Haftada gittiğimde doktor kalbi atıyor dedi gösterdi ama şimdi duymak iÇin erken dedi. Bugün gittik 10+2 dedi doktor kalp atımını da duydum çok şükür darısı sana da ☺️
Cemtur honeyland olabilir sen özellikle söyle istersen. Devlette de dinletiyor bildiğim kadarıyla ama doktordan doktora fark ediyor.