Kubra-mucize26 Hanımlar merhaba 6 haftalık hamileyim bugün lavoboda peçeteyle sildiğimde sarı hafif kıvamlı akıntım geldi az koyu bir sorun yoktur inşallah korkuyorum
Nilerkanc Kubra-mucize26 Haftamda girdigimden beri benimde öyle burda da sormuştum doktoruma da sordum normal demisti herkes 😊😊
Secil_31 Kubra-mucize26 doktorunla görüş bence enfeksiyon çok önemli ve ilk 3 aylık dönemde çok önemli bu durum
Kubra-mucize26 Nilerkanc ya çok nadir geliyor birde yanma falan da yok peçeteyle sildiğimde hafif sarı geldi sildim sonra normale döndü arada oluyor:) inşallah korkuyorum bende
Nilerkanc Kubra-mucize26 belli zamana akdar normalmiş ama siz yine de doktorunuza sormayı ihmal etmeyin hiçbirimiz onlar kadar bilemeyiz ☺️