Gayurenise Merhabalar size bir şikayetle geldim 😔 bugun tAm 6+4 olduk ama bende müthiş bir şişkinlik var sanki 4aylık gibi oldum karnım cok fazla şişti gaz problemi yaşıyorum böyle erken zamanlarda yaşayan oldumu ? Olduysa ne önerirsiniz?
nanna Gayurenise bennnn 6+1 ve aşırı aşırı şişim anlatamam sabah bir tık iniyor ama gün içerisinde devasal bişeye dönüyor bence hafif ve sık beslenmeli şekeri ve basit karbonhidratları tüketmemeliyiz sindirimi zor zaten bu dönem kabızlıkla uğraşıyoruz ara öğünlerde kefir içebilirsin akşam yatarken de yoğurt iyi geliyor
Gupssse Gayurenise o gaz şişkinliği cnm zamanla normale döneceksin tuz tüketimine dikkat et bol su iç bu arada hayırlı uğurlu olsun;)
Gayurenise nanna gerçekten bendede kabızlık var hemde şişkinlik maf etti hiç biyere gidemiyorum yemekten sonra resmen içime bişey oturuyor nefes aldırmıyor ya
Gayurenise Gupssse çok teşekkür ederim o kadar şiştim ki hazımsızlık çekiyorum artk sığınamıyorum hiç biyere 😔