Kghkflfk kahvaltıdaki iki dilim buğday ekmeği dışında diğer öğünlerde ekmek yemiyorum. Şekeri oldukça azalttım haftada bir tatlı yersem yiyorum. Cips, çikolata vs zaten tüketmiyorum. Ara öğünlerde de ya bir meyve ya da 3-5 ceviz, fındık yiyorum.
akşamları mutlaka 3 km yürüyorum ama ona rağmen kilo aldım daha ne yapayım bilmem😏