Alparslan_mom şehir hastanesinde önerisi olan memnun olan varmı bi doktordan? özele gidiyoruz sömürdü artık bizi devlette bi doktor arıyoruz
ufuknihal Alparslan_mom bir aile yakınımız orada kadın doğumda çalışıyor memik bey ve Yılmaz beyi öneriyor çok iyi olduklarını söylüyor
Alparslan_mom Dilemege teşekkür ederim. herhangi bir hastalık olmadan kontrol e götürsem bakarlar mı acaba
Dilemege Alparslan_mom tabi bakarlar canım ben götürdüm Alperen Bey’e baktı genel kontrol İçin geldim dedim tabi bakalım dedi kontrol etmişti
ufuknihal Alparslan_mom hala orada çalışıyorlar ama çok yoğun oldukları için randevuda isimleri çıkmıyor olabilir
ufuknihal Dilemege ayyy çok pardon ben yanlış okumuşum kadın doğum doktoru anladım kusura bakmayın 🙈😊