dilbos kizlar aranizda yeniyim bu ikinci gebeligim ve bugun 27 haftalik oldum ama uc gundur igne batmasi gibi karnima sanci giriyor ayakta da bazen giriyor bazen yururken gogsumun altina agri giriyor yavasliyorum neden oluyor bilgisi.olan yazabilir mi ???
Sonay-34 dilbos krampların oluyor doktoruna söyle magnezyum yazsın günde bir muz ve bir sade maden suyu iyi gelebilir Nefes egzersizleri yapın