MotherofYusuf canim bebeginin hftasi cok şükür cok güzel kilosu da 2500 u geçmiş 3 e yakin hatta büyük ihtimal doğana kadar 3 u de geçecek bence hiç kafana takip da buna üzülme önemli olan saglikla kucagina alman.Ben resmen her gece gün sayıp şükrediyorum bu günde geçti diye insallah banada ve tüm hamilelere 37 leri görup saglikla kucağımiza almak nasip olur 🙏Kendini de bebegini üzme olur mu gayet iyi kilosu 🌸