Hanımlar, bugün kontrolde bebeklerden bırı 2 kılo bırı 1800 kılo olduğunu soyledı doktor ıyı mı ? Bıde sankı bırının kalp atışı az gıbıydı ama doktor sorun yok dedı bu haftadan sonra doğum yapsan da sıkıntı olmaz dedı benımm bıldıgım 36 haftanın altı ıyı degıl ıcımı rahatlatın biraz