Kızlar 35 haftalik hamileyim ayaklarımın üzeri birden sıstı ama nasil anlatılır bilmiyorum buz tutuyorum bu sefer de morariyor geçmiyor herkes albüm olmuş diyor büyükler bildiğiniz balon gibi boyle olupta ayağı geçen varmı evde yöntemle doktor yapcak bisi yok dedi çünkü