bbbusrra-1 6+4′üm ama inanılmaz bulantım uykulu halim var ve ekmek peynir dışında herşeyden tiksiniyorum😢😢😢 nasıl geçicek bu
Duyguderinderen bbbusrra-1 12 haftaya kadar herşeyden tiksindim sudan bile sadece beyaz peynirli tost yedim 14 haftadan sonra geçti
Bus46 bbbusrra-1 bulantı için pirilam Dr iyi geliyor bana ekşime için rennei verdi doktorum kusmaya ne yazikki tiksindigin yiyecek yediğin xaman olur ona çare yok ben migddmin bulantisindsn çok kusma daha iyi rahatlatiyo kurtuluyofum bulantidan😂
Zu_leyha bbbusrra-1 böyle diyenlere şasiriyorum ben bikere bile kusmadim ya nasil hamileyim anlamadim sadece kokulara karşi hassasiyetm var
Barlascemom bbbusrra-1 16. Haftadayim halen peynir ekmek yiyorum en çok iyi gelen şey.. salçalı yemekler asla yok
bbbusrra-1 Duyguderinderen bende öyle beyaz peynirli tost yiyorum onu da kusuyorum😢 sonra yarım simit peynir yapıyorum daha su bile içemiyorum 😢
Duyguderinderen bbbusrra-1 inanırmısınız ben poşetle geziyordum hiç gözümü açamadım özellikle sabahları çok kötü kusuyordum sonra doktorum bir ilaç verdi biraz hafifletti içmesemde olurmuş 14 haftadan sonra normale döndüm şuan ara ara yine bulanıyor ama eskisi kadar değil
bbbusrra-1 Duyguderinderen evet benimde bugün ilacımı değiştirdi bir tık daha ağırını verdi inşallah iyi gelir 😢 inşallah en kısa zamanda biter bu açlık sürekli uyutuyor bi de🤦🏽♀️
Duyguderinderen bbbusrra-1 aynen gerçekten zor bende bütün gün yatıyordum birde bebeğim var annem geliyordu desteğe ama çabuk geçiyor zaman sabredin yeterki sağlıklı olsunlar
bbbusrra-1 Bus46 pirilam kullandım fakat bulantıyı o bile önlemedi bugün farklı ilaç verdi🤦🏽♀️ Bende nadir kusuyorum bir sabah, onun dısında gün içinde kusma gelmiyor bulantı çünkü karnım boş 😂
poyrazinannesi3547 Zu_leyha Bende öyleym normalde zor kusarm işte berbat bi şekilde koku hassasiyeti var göğüs ağrısı var 6 +2 yim ne zaman geçer acaba bu koku hassasiyeti mAhfoldum
poyrazinannesi3547 Kızlar koku hassasiyeti ne zaman geçer dayanamıyorum resmen iğrenç geliyo sigara ter ve farklı kokular
Bus46 bbbusrra-1 aynen açken çok bulantı oluyor bide boğazım kurudugunda ogurtu geliyo 😂26+3 olduk halen arada kusmam oluyo bulantiya prilam iyi geldi
poyrazinannesi3547 bbbusrra-1 valla eşim sigara içiyor adamı balkona yolluyorum öyle pis bi koku olamaz Allah yardımcmz olsun ya
bbbusrra-1 poyrazinannesi3547 poyrazinannesi3547 şuan yeniyiz diye sanırım🤦🏽♀️ İnşallah erkenden toparlarız
Bus46 bbbusrra-1 benim tiksintilerim oldu herşeyden igrenir oldum et balık tavuk makarna bunları yediğimde kusma oluyodu bı sure yemedim aşırı migde bulantısı olunca ama kusma kendiliğinden geliyodu ama beni baya rahstlatiyodu kivranmaktansa şimdi yavaştan yiyorum eti inşallah bişey olmaz😂son 13 haftam kaldi zaten