Ebruznnn o nasıl bır sey bılıyomusun adetten daha kotu ,belden saplanır ,sonra kasıklarından bacaklarına ıner baktın gecmedı doktoruna gıt ,benım ıkıncı oglumda ,tum gece sancı cektım suyum gelmedı sabah sezaryana gırcem dedım ,cektım dogdugunda oglum aglamadı bıle yorgun dusmus cocuk doktoru gelmen gerekıyordu demıstı