Kızlar 12. Haftadan beri ecopirin, gyno ferro sanol, coledan ve decavit kullaniyordum bugün 20. Haftada doktora gittim diş ile ilgili problem yaşıyorum ve diş hekimim bebek kalsiyumu emdiği için oluyor dedi şimdi birde calcimax yazdi doktorum bu kadar vitamin çok fazla geldi bana normalde doktoruma güveniyorum ama kan değerime de bakmadan verdi direkt diş hekimin öyle demesiyle. Siz de bu kadar vitamin kullanıyor musunuz?