Asliiiiiii012301 Kızlar ikili tarama testinizi ne zaman yaptirdiniz bugün doktor bana 11+1 bebek dedi daha küçük dedi haftaya gel dedi
Asliiiiiii012301 Ben memleketime gitcwm haftaya dönüşüm de 13 haftalık oluo o zaman mi baktrmak mantıklı simdimi sizce