Cerenn48 Kizlar progestan kullanmaya başladım fitil olarak alıyorum ilacı koyunca biraz durduktan sonra su gibi akıntı oluyo başına gelen var mı acaba 35 haftalıgim
Adaa8905 Cerenn48 Bende de öyle oluyor ilaç fazla gelirmiş vücut yeteri kadarını alırmış öyle duydum geri kalanını da atarmis
Pambix Cerenn48 Evet normal eridikce yapışkan bişey oluyor sulu akıntı yaoiyor bende de. En az yarım saat 1saat uzan ondan sonrs ayaklan
Aylinsemih Cigdemss yanlışınız var en az yarim saat durucak hatta daha da uzun kalırsa iyi üstüne yurunmez
Lillysmom Gebeliğin en başından beri kullanıyorum aynen dediğiniz gibi fazlasi geliyor.. Kullandıktan sonra bir süre uzanmakta yarar oluyor
Cerenn48 Lillysmom akşam attım sabaha karşı bı uyandım afedersin sanki altıma kaçırmışım gibi sırılsıklam
VeraVrea Cerenn48 biraz dhaa içeri itmeye calıs ama dogrudur bikaç saatte hemen kapsül patlıyor akıyor. Sorun değil ona göre yapılmıstır belki değmesi yetiyordur ptladıktan sonra geri akarken 🐣
Adaa8905 Cerenn48 Aynen ilacın renginde yapışkan iğrenç bişey ben Şahan akşam yapıyorum gece çok fazla akıyor igrendim artık
Cerenn48 Adaa8905 bebeğimiz için mecbur katlaniyoruz canım ama işte ben ters giden bişey mi var dedim çok saol içimi ferahlattin
Ozlem2217 Bende kullanıyorum. Enfeksiyon kapmamak için iç çamaşırınızı kuru tutmalıymışız. Pamuklu gazlı bez koyuyorum. Doktorum en doğrusunu yapıyorsunuz dedi. Belki işinize yarar ☺️ sağsağlim kucağımıza alırız inşallah 🤲
Ozlem2217 Cerenn48 evet bende de oluyor bende korkuyordum ilk başlarda doktor normal dedi. Hatta amniyotik sıvı mı diye korktum doktor ped verdi temiz geldi. Normal dedi. Buna şükür.
Reyhandmrl Cerenn48 akşam koyup yatınca akmıyor geri canım sabaha kadar durduğu için ben o şekilde kullanıyorum . Sadece beyaz akıntı oluyor o da ilacın fazlası ama az sıvı gibi gelmiyor .
Cerenn48 Reyhandmrl ben akşam koydum sabaha karşı 2 buçuk gibi ıslaklık hissedip kalktım ilaçla su gibi akıntı olmuş telaslandim ama normal diyo herkes rabbim korusun bebeklerimizi inşaallah 3 haftam kaldı Allah’ım yardım etsin