Ebru92 Ecemmmmmmmmm o normal doğum yapmıştı ebeler yaptırmıştı doğumunu doktor girmemişti. Doğum odaları güzel içerisi banyolu ve tek kişilik rahattı.sancı çektiği odada yapılıyor doğum. yatak doğum yatağına çevriliyormuş sanırım☺️ Bildiklerim bunlar😁 @Selcansahin33
Ecemmmmmmmmm Ya ben de normalde özele gidiyorum ama 3üz gebe olduğum için artık şehir hastanesine devam edecegım ve bir bilgim de yok ondan sordum
-Papatya33 Bende yeni basladım Mersin sehir hastanesine gitmeye. Doktorum ilgili memnunum bakalım Henüz tanıdığım kimse dogum yapmadı orda. Bilgim de yok