Ezgi4147 Happyturuncu doktorum yazdı bi doktor 25 iç dedi kadın doğumcu 50 iç dedi bende bi gün öyle bi gün öyle içiyorum hamilelere e ile başlayan başka ilaç veriyorlarmış sanırım siz levotrion mu kullanıyorsunuz
Happyturuncu Ezgi4147 euthyrox 25 mg kullanıyorum. Dahiliye ya da endokrin doktoru ne dediyse onu kullanın bence