Kızlar 25 +2 5 kg almışım kızlar ya sanki hizlı alıyor gibi hissediyorum sizde durumlar nedir neler yiyorsunuz bu aralar benim canım hep çikolata tatlı tarzı şeyler istiyor şeker yüklemeside yapmadım acaba şekerimmi var diye deli düşüncelerdeyim diyetisyenemi gitsem bilemedim boyumda çok uzun değil 60 kg ile hamile kaldım boyum 1.57 şuan 65 olmuşum ve daha 3bucuk ay var aranızda diyetisyene giden nasıl beslendiğini anlatacak olanlar destek olabilirmi bizde bilgilenelim 🥰tşkkürler