shinemuu Merhaba. Bugün şeker yüklemesi yaptırdım. Sabahtan beri midem sürekli bulanıyor, yediklerimi çıkardım ve uyuyorum. İçirdikleri glikozdan dolayı mı? Normal mi sizce? Sabah çok aç kaldım ondan mı oluyor?
shinemuu derya46 24′ten sonra yapılıyor. 25. Haftayadım ben. Zorunlu değil. Benim doktorum yaptırmamı isteyince yaptırdım.
mrskement derya46 Bn yaptırmadım şekerimi evde sabah akşam kendim olctum not aldm açlık tokluk diye doktoruma gösterdim gayet normal dedi bnm annem şeker hastasi ablamda da gebelik şekeri çıkmıştı Bn ona rağmen yaptırmak istemedim kendim evde kontrol ettim hep çok şükür Bi sorun olmadı eğer öyle Bi imkanınız varsa sizde öyle yapın bnce görümcem de yaptırmıştı çok kustu halsizlesti kötü olmuştu bnde onu görünce korktm