Eşimin ailesiyle de kendi ailemle de problem yaşadım, hamile olduğumu bile söyleyemedim henüz. Annemin bu süreçte desteğini hissetmek isterdim ama malesef. Bebeğim olacağını söylediğim birkaç akrabam da ailemle olan sorunlarıma odaklanmaktan bebeğe sevinmediler bile. Sorunlarımızın sebebi ailelerin bizden onlar için yapabileceğimizden fazlasını istemeleri, istedikleri olmayınca da sırt dönmeleri. Çok uzun, anlatmak çok zaman alır ama özetle bizim ayrı bir aile olduğumuzu 15 aydır anlayamadı iki taraf da.