zehranurr bizim tarhananın içinde nane filan da var ekstra baharat koymaya gerek kalmıyor 🙈
Yurtseven bi de tarhana yaparken ben içine yarım paket et bulyon koyuyorum 🙈 bi de mutlaka tereyağı ile yapıyorum ikisi çok güzel tat veriyor. Hamilelikte bulyon kullanmak zararlı ben kullanmam derseniz et suyu kullanın ımmmm leziz oluyor😋 ocakta pişiyor bu arada gelin de yiyek 😂