Minederin Hanımlar bi sorum olacakti bes aylik hamileyim bir haftadir geip olmusum cok fena oksuruk ve hapsuruyordum dun sanci girdi karnima hastaneye gittim bisy yok dedi ilac verdi serum falan progestan yazdi basina boyle bisy gelen varmi neler yaptınız