DilekDogan78 Cansu-12345 bugün ikinci dozumu oldum şuan iyiyim ama bı kaç güne aşı olduğum yer acımaya başlıyor geçen sefer onu yaşamıştım bu sefer ne olur bilmem
Papatya_38 Cansu-12345 Ben de bir de uzun oldum gerçekten abartıldığı kadar da yokmuş öyle ağRir oluyor tabii ki de ama
MinikMicizem Kolum ağrıdı canm sadece o kolumun üzerine yatamadım 3 gün flan ama şişme flan olmadı benim kolumda ebe sol kola vurmak istedi ben daha çok soluma yattgim için sağ koluma vurdurmustum iyi oldu 🙂